IT Service Management for SMBS i en fjerntliggende verden
Lad os starte med at definere udtrykket IT Service Management eller ITSM. Grundlæggende er det alt, hvad der involverer arbejdsgange, processer og teknologiressourcer, der er organiseret omkring målet om at levere IT-understøttelse af høj kvalitet. Som Gartner forklarer:
'ITSM -værktøjer letter opgaverne og arbejdsgange, der er forbundet med styring og levering af it -tjenester af høj kvalitet. Disse bruges mest af it -serviceborde og it -serviceafgivelsesfunktioner. '
Download nu for at læse mere.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du GoTo kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. GoTowebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Det er, Digital transformation, ERP, IT -infrastruktur, IT -styring, Medarbejderoplevelse, Servicestyring


Flere ressourcer fra GoTo

Tid til at konsolidere, ikke komplicere
Hvorfor virksomheder konsoliderer brugen af en enkelt supportløsning til både kunder og ansatte.
De daglige oplevelser fra kundepleje...

5 tip til at lette almindelige it -frustratio...
Har du det frustrationer? Hvem gør det ikke. I dag er der et par almindelige friktionsfyldte
frustrationer, der opstår, når du har til opg...

Lille it -afdelingsstruktur: At imødekomme f...
Der er ingen let dag for IT-teams hos små til mellemstore virksomheder (SMBS). Du har ikke de enorme ressourcer fra budgetter, personale og foretr...