Identitet: Digital Trust Accelerator
Når digitale tjenester spiller en stadig mere forstærket rolle i vores liv, ændrer både hvem og hvordan vi stoler på.
Hvor en gang personlige interaktion og brand omdømme var driverne for tillid, er nu kundeoplevelse nøglen. Både forbrugere og borgere er i stigende grad villige til at dele aspekter af deres digitale identitet i bytte for større bekvemmelighed og personaliserede tjenester. Men med dette skift til digital kommer udfordringen med at omdefinere, hvilke forhold og interaktioner mellem kunder og organisationer, der ser ud i en overvejende virtuel verden.
I sidste ende står disse organisationer bedst i stand til at levere pålidelige digitale oplevelser til at vinde deres kunders tillid og loyalitet. For at gøre det, skal de opbygge det rigtige teknologifonde.
Denne rapport dækker:
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Okta kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Oktawebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Digital transformation, ERP, Overholdelse, Sky
Flere ressourcer fra Okta
7 måder identitet driver tillid til din hybr...
Efterhånden som hybrid, der arbejder hurtigt, bliver den nye normale, styrker medarbejderne med friheden til at arbejde, uanset hvor det fungerer ...
Hvordan man opretter den identitetsoplevelse,...
Uanset om du er en digital-første forretning, eller du har til hensigt at mestre Omni-Channel Services, forventer dine kunder en enkel, ubesværet...
Identitet er nøglen til at stoppe disse 5 cy...
En sikker virksomhed er en succesrig virksomhed. Sikkerhedstrusler er en massiv byrde for de fleste organisationer - men på trods af at cyberangre...