Den ultimative CX -agentvejledning
Kunder har omfavnet teknologi til at styre alle aspekter af dagligdagen og udsætte en digital forstyrrelse, der for evigt ændrede, hvordan virksomheder interagerer med dem. Ikke kun ønsker kunder, at du skal være så digital flydende som de er - de forventer også mere personlig service. For at hjælpe dig med at navigere i arbejdsstyrkeændringerne som følge af det digitale skift, har vi samlet råd fra førende kundeoplevelseseksperter, succeshistorier og den seneste forskning i den ultimative guide.
Download nu for at finde ud af mere om ansættelse, træning, onboarding og måleagenter i en digital første verden.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du NICE kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. NICEwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Æble, CRM, Digital transformation, E -mail, ERP, Kunstig intelligens, Medarbejderoplevelse, Microsoft -hold, Netværk, Projektledelse, Samarbejde, SIGTE, Sky, Software, Telekommunikation
Flere ressourcer fra NICE
Den ultimative CX -agentvejledning: Hvordan m...
Er dine agenter klar til at styre stemme og digitale interaktioner i et digital-første omnichannel-miljø?
Vi bad CX-coachingeksperter om op...
Den indre cirkel guide til omnichannel
ContactBabels indre cirkelguide til Omnichannel udforsker udfordringerne og mulighederne for at tilbyde flere kontaktkanaler, samtidig med at den m...
Chatbot Starter's Guide
Kæmper dit kontaktcenter for at bestemme, hvilken chatbot -løsning der er den rigtige for dig? Denne e -bog kan hjælpe dig med at skære igennem...