GBS: Tilslutning af de kritiske prikker: Hvordan Global Business Services driver virksomhedsdækkende effektivitet
Forventningerne har aldrig været højere for virksomheder at øge konkurrencefordel og opretholde smidighed. For at nå disse mål skal organisationer kontinuerligt forbedre driftseffektiviteten, mens de transformerer medarbejder- og kundeoplevelser. Ændring af arbejdsmodeller efter den globale pandemi har yderligere katalyseret behovet for at give medarbejderne standardiserede, sømløse og kvalitetstjenester uanset hvor eller hvordan de vælger at arbejde.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Cloud -software, Det er, Digital transformation, Enterprise Cloud, ERP, Medarbejderoplevelse, Netværk, Samarbejde, ServiceNow, Servicestyring, Sky, Software
Flere ressourcer fra ServiceNow
Videnbog: medarbejderoplevelse
At holde medarbejderne engagerede, produktive og forbundne har aldrig været vigtigere - eller vanskeligere. Men når virksomheder får det rigtigt...
Alt sammen nu: Hvordan det og sikkerhedsteam ...
I 2020 blev Security bare meget hårdere. Cyberkriminelle øgede aktiviteten, ivrig efter at udnytte forvirring og fortjeneste fra pandemien. Phish...
Automatiser sikkerhedshændelsesrespons for a...
Med så meget af verden, der nu arbejder eksternt, har spillefeltet for cyberattacks aldrig været større. Og hvordan virksomheder reagerer på si...