4 trin for at optimere din organisation for at fremskynde transformationen
Virksomheder arbejder på at skabe et digitalt fundament til processtandardisering og automatisering, mens strømlining af operationer. Men på samme tid er organisationer, der fokuserer på Global Business Services (GBS), under pres for at vise værdi og opnå målbare resultater, alt sammen med at reducere omkostningerne. I fare er der savnet at indtjene mål, stymmet forretningsmæssig agility og mindre engagerede medarbejdere. Læs denne guide for at opdage den fire-trins køreplan for at levere GBS og den bedste praksis til udførelse.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Applikationer, Digital transformation, ERP, Microsoft -hold, Netværk, Overholdelse, Samarbejde, San, ServiceNow, Servicestyring, SIGTE, Sky


Flere ressourcer fra ServiceNow

Lever mere pålidelige digitale tjenester ved...
Når en kritisk it -service går ned i din virksomhed, hvordan kan du hurtigt bestemme grundårsagen og løse den uden besværlig manuel indsats? L...

Digital transformation og risiko for dummies
Digital transformation er en kritisk prioritet for mange virksomheder på tværs af de fleste brancher, og det er mere end en fangfrase.
Digi...

Top 3 Det smerter ved den nye virkelighed og ...
For dem, der overvejer en bedre ITSM -løsning, er der magtfulde grunde til at tænke ud over netop den entydige løsning. Se hvordan integrering a...