Rapport: Forrester Tei for CSM
For at levere ubesværet, ende-til-ende kundeoplevelse hver gang, er alle dele af din organisation nødt til at arbejde sammen, på tværs af front-, mellem- og bagkontoret. Se, hvordan dette blev opnået - mens man øger effektiviteten af kontaktcenter med op til 20% og opnåede en 170% ROI - ved at læse den bestilte Forrester Consulting Total Economic Impact ™ -undersøgelse af ServiceNow Customer Service Management.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Digital transformation, E -mail, ERP, Forbindelse, Samarbejde, ServiceNow, Servicestyring, Sky, Software, Telekommunikation
Flere ressourcer fra ServiceNow
G2 Community Reviews ServiceNow App Engine
Det er tydeligt, at hurtigt at opbygge brugerdefinerede apps er afgørende for at skabe og tage muligheder for vækst. Det, der er mindre klart, er...
Power of Platform: Accelerating Business Resu...
Mange virksomheder starter deres digitale transformationsrejse ved at foretage ændringer til kun en eller to afdelinger eller teams, på en tavset...
Læring af den lave kode-playbook
Udvikling af lav kode spreder sig over hele verden-men en kløft er åbnet mellem de tidlige adoptører, der drager fordel af teknologien og dem, d...