CIO's guide til tilpasning af teknologi og forretningsstrategi
Dagens CIO'er har meget at jonglere, herunder forventninger til skala på tværs af virksomheden. Så som en CIO, hvordan kan du skabe mere værdi for dine kunder, mens du styrker dine medarbejdere? Og hvordan kan du tilpasse mål på tværs af delte tjenester, risiko, miljømæssig, social og regeringsførelse (ESG) og operationer? Få denne guide til at lære, hvordan du kan løse dine største problemer ved at koordinere din forretningsstrategi med den rigtige teknologi. Med de rigtige digitale værktøjer kan du skalere din virksomhed hurtigt.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Digital transformation, E -mail, ERP, Hardware, IoT, Medarbejderoplevelse, Overholdelse, San, ServiceNow, Servicestyring, Sky, Software


Flere ressourcer fra ServiceNow

Forbedre servicekvaliteten dramatisk med auto...
Uden servicesynlighed vil du bruge dyrebare timer på at prøve at afsløre problemer i kritiske digitale tjenester, mens din virksomhed lider. I d...

Transformation 2022: Udvidelse af din digital...
For at trives i dette hav af forandring skal du drive konstant transformation i din virksomhed. Men hvor skal du fokusere din investering? I denne ...

Hvorfor strategisk automatisering giver medar...
Proceseffektivitet og omkostningsbesparelser er blandt de mest almindelige fordele ved automatisering, men dens indflydelse på at styrke medarbejd...