CIO's guide til tilpasning af teknologi og forretningsstrategi
Dagens CIO'er har meget at jonglere, herunder forventninger til skala på tværs af virksomheden. Så som en CIO, hvordan kan du skabe mere værdi for dine kunder, mens du styrker dine medarbejdere? Og hvordan kan du tilpasse mål på tværs af delte tjenester, risiko, miljømæssig, social og regeringsførelse (ESG) og operationer? Få denne guide til at lære, hvordan du kan løse dine største problemer ved at koordinere din forretningsstrategi med den rigtige teknologi. Med de rigtige digitale værktøjer kan du skalere din virksomhed hurtigt.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Digital transformation, E -mail, ERP, Hardware, IoT, Medarbejderoplevelse, Overholdelse, San, ServiceNow, Servicestyring, Sky, Software


Flere ressourcer fra ServiceNow

Bogen for viden -Svundne oplevelse
Hver kundeinteraktion betyder noget. Men hvordan kan du levere ubesværede oplevelser, der bygger langsigtet loyalitet? Lær, hvorfor topmærker fo...

Top 3 Det smerter ved den nye virkelighed og ...
For dem, der overvejer en bedre ITSM -løsning, er der magtfulde grunde til at tænke ud over netop den entydige løsning. Se hvordan integrering a...

Lever mere pålidelige digitale tjenester ved...
Når en kritisk it -service går ned i din virksomhed, hvordan kan du hurtigt bestemme grundårsagen og løse den uden besværlig manuel indsats? L...