2022 Global Customer Engagement Review
Forbrugerne forventer realtid, personlig kommunikation, problemfrit koreograferet på tværs af de kanaler og platforme, de foretrækker, på en måde, der føles relevant og menneskelig.
Denne rapport vurderer vi skift i kundeengagement
Tendenser i det forløbne år, hvad man kan forvente næste år, og hvordan mærker kan imødekomme udviklende forbrugernes behov, kanalpræferencer og bekymringer om privatlivets fred.
Læs denne e -bog for at finde ud af, hvordan du kan eje din markedsføringsstrategi med disse beviste fakta og fund.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Braze kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Brazewebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Æble, Datastyring, Digital transformation, E -mail, ERP, Maskinelæring, Mobilitet, Samarbejde
Flere ressourcer fra Braze
Tilsluttet engagement: Forståelse af dagens ...
Dagens forbrugere forventer, at mærker kan forstå og tale med dem uden at springe over et slag, når de hopper fra enhed til enhed. At opnå tils...
Webbeskeder: Hvad det er, hvordan det fungere...
Da weboplevelser er blevet rigere og mere målrettet gennem årene, har der været et vedvarende hul, der bare ikke er blevet fyldt - nemlig evnen ...
Bedste-i-klasse e-mail-marketing
Interaktioner mellem forbrugere og mærker spiller i stigende grad ud over en lang række forskellige online berøringspunkter, kanaler og platform...