At lave alle de rigtige forbindelser
Spørg nogen, hvordan de har det med et firma, og de får et øjeblikkeligt svar. Alt for ofte er det negativt, baseret på dårlig kundeservice. Vend den opfattelse rundt ved at læse denne e-bog og lære at drive gode oplevelser ved at løse kundespørgsmål eller anmodninger fra ende til ende
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du ServiceNow kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. ServiceNowwebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Relaterede kategorier: Analytics, Cloud -software, CRM, Datacenter, Datacentre, Digital transformation, Enterprise Cloud, ERP, Forbindelse, IoT, Maskinelæring, Medarbejderoplevelse, Nas, Netværk, Overholdelse, ServiceNow, Servicestyring, SIGTE, Sky, Software, Telekommunikation


Flere ressourcer fra ServiceNow

Komplet integration. Absolut oplevelse. - Kun...
Kundeoplevelse er den vigtigste slagmark for branddifferentiering i dagens hyperkonkurrencedygtige, altid-pÃ¥, meget forbundne verden. Udforsk de Ã...

Hvorfor stjernernes it -tjenester starter med...
For at levere it -tjenester med hastighed, konsistens og nøjagtighed har du brug for fuldstændig synlighed på tværs af din infrastruktur. Læs ...

At lave alle de rigtige forbindelser
Spørg nogen, hvordan de har det med et firma, og de får et øjeblikkeligt svar. Alt for ofte er det negativt, baseret på dårlig kundeservice. V...