Servicestyring

8x8: Samarbejde og AI tager kundepleje til det næste niveau
Denne købers guide undersøger markedet for nordamerikansk kontaktcenter for både forudgående og skybaserede...

Komplet integration. Absolut oplevelse. - Kundeoplevelseshåndbogen
Kundeoplevelse er den vigtigste slagmark for branddifferentiering i dagens hyperkonkurrencedygtige, altid-på,...

Ledelsesudviklingsrapport: Driftsekspertise
Optimering af forretningsdrift, der plejede at betyde bare at sænke omkostningerne og øge overskuddet....

Moderniser kundeoplevelsen med dine apps
Glæde kunder starter med det rigtige skyfundament, At forstå multi-cloud-verdenen er kritisk i vævning...

Sky: Vær smart
Cloud 'er buzzword i de sidste par år, når det kommer til det infrastruktur, er det ikke? Og det er...

IDC Marketscape
Brug IDC Marketscape's U.S. Managed Detection and Response Services 2021 -vurdering for at lære mere...

Bog om viden til kundeoplevelse
Teknologi udvikler sig altid, og kundens forventninger udvikler sig med den. ServiceNow hjælper nogle...
Sign up for IT Tech Publish Hub
As a subscriber you will receive alerts and free access to our constantly updated library of white papers, analyst reports, case studies, web seminars and solution reports.