ServiceNow

Ledelsesudviklingsrapport: Medarbejderoplevelse Roadmap 2022-2025
Digitale ledere spørger ofte, hvordan de kan hjælpe deres folk og virksomheden. Svaret er at levere...

4 trin til at omdanne medarbejderrejser
Det er vigtigt at levere en bedste medarbejderoplevelse i klassen, da fjernarbejde får fart. Læs om...

Gorilla -guiden til at nå den aktivstyringssucces
Itam handler om at vide, hvad du har, hvor det er, hvem der bruger det, og hvor meget det koster. Hvis...

Den pmo, der leverer
En moderne PMO er ikke længere projektfokuseret, det er forretningsmæssigt fokuseret. I stedet for...

Traditionel pentesting: En skildpadde, der jagter en gepard
Hvorfor pentesting skal udvikle sig. Forældede ældre penetrationstestmetoder mislykkes ikke alle de...

At lave alle de rigtige forbindelser
Spørg nogen, hvordan de har det med et firma, og de får et øjeblikkeligt svar. Alt for ofte er det...

Fremtiden for det er nu
For teknologiledere vil de næste par år være fest eller hungersnød. Stigningen af ​​platforme...

Kundearbejdsgange Bog om viden
Den største forretningshistorie i det sidste år var virkningen af ​​Covid-19 på den måde, vi...

Kundeoplevelse: Bedste praksis til at forbinde kundeservicesressourcer
At levere god kundeoplevelse - og løse problemer, før kunderne endda ved, at der er et problem - går...

Ubesværet kundeoplevelse: Sådan leveres hurtigt, friktionsfri service
Stor kundeoplevelse handler om at give kunderne mere af det, de vil og har brug for hurtigere. Det handler...
Sign up for IT Tech Publish Hub
As a subscriber you will receive alerts and free access to our constantly updated library of white papers, analyst reports, case studies, web seminars and solution reports.