ServiceNow

Videnbogen - driftsekspertise
Kunder og medarbejdere kræver nu, at virksomheder gør deres operationer mere ansvarlige, effektive...

Stop med at hoppe på det ene ben
Gå fra hastighed til værdi med dynamiske DevOps. Lad ikke gamle systemer og manuelle processer hobbe...

Ubesværet kundeoplevelse: Sådan leveres hurtigt, friktionsfri service
Stor kundeoplevelse handler om at give kunderne mere af det, de vil og har brug for hurtigere. Det handler...

4 trin for at muliggøre en hybrid arbejdsplads
Hver organisation har brug for at bringe mennesker og steder sikkert sammen. Det er et imperativ at drive...

Agility med apps
I dag er virksomheder i stigende grad afhængige af partnerskabet mellem mennesker og teknologi for at...

Reagerer smartere, hurtigere og bedre
I cybersikkerhed er en kritisk begivenhed en stor hændelse, der er forstyrrende nok til at udgøre en...

Væsentlig operationel modstandsdygtighed
Covid-19's vidtrækkende virkninger har slået mange virksomheders plan-A-strategier, men pandemien tilbyder...

Fremgangen til medarbejderoplevelsesplatformen (ud af cyklus - Bersin -rapport)
Med 81% af medarbejderne, der føler sig udbrændt, er medarbejderoplevelsen nu et administrerende direktør-niveau....

CCW Digital's Future of the Contact Center: En prognose
Organisationer ønsker at sikre, at deres kontaktcentre giver positive oplevelser for at tiltrække,...

Kørsel af radikal forretningstransformation
Øget produktivitet, låse op for nye indtægter og drive konkurrencefordel I mange år var det næsten...
Sign up for IT Tech Publish Hub
As a subscriber you will receive alerts and free access to our constantly updated library of white papers, analyst reports, case studies, web seminars and solution reports.