ServiceNow

4 trin for at muliggøre en hybrid arbejdsplads
Hver organisation har brug for at bringe mennesker og steder sikkert sammen. Det er et imperativ at drive...

Udvikling af kundeoplevelse og forventninger i Australien
Det er vigtigt at levere en god kundeoplevelse i enhver virksomhed. Det driver loyalitet, kundebeholdning...

Den praktiske guide til XLAS
Uanset størrelsen på din virksomhed-i 2021 og videre-for it-organisationer, der effektivt reagerer...

Rapport: Forrester Tei for CSM
For at levere ubesværet, ende-til-ende kundeoplevelse hver gang, er alle dele af din organisation nødt...

Kundearbejdsgange Bog om viden
Den største forretningshistorie i det sidste år var virkningen af ​​Covid-19 på den måde, vi...

Strøm god kunde- og medarbejderoplevelser med intelligente teknologier
Lær hvordan kunstig intelligens (AI) og andre intelligente teknologier kan omdanne din kunde- og medarbejderoplevelse...

Genopfinde arbejde - nye imperativer for fremtiden for at arbejde
Efter et af de mest udfordrende år i forretningshistorien har pandemien tvunget alle selskaber til at...

Bedste praksis i skyforbrugsstyring
Det er i stigende grad sandt, at når cloud -migration fungerer, fungerer verden. For at få de fulde...

Bygge. Pleje. Køre. En praktisk guide til automatisering
Udforsk de fire øverste forretningsmæssige imperativer, der i øjeblikket driver teknologiske ekspertise...

Digital transformation og risiko for dummies
Digital transformation er en kritisk prioritet for mange virksomheder på tværs af de fleste brancher,...

Videnbog: medarbejderoplevelse
At holde medarbejderne engagerede, produktive og forbundne har aldrig været vigtigere - eller vanskeligere....

Gorilla -guiden til at nå den aktivstyringssucces
Itam handler om at vide, hvad du har, hvor det er, hvem der bruger det, og hvor meget det koster. Hvis...
Sign up for IT Tech Publish Hub
As a subscriber you will receive alerts and free access to our constantly updated library of white papers, analyst reports, case studies, web seminars and solution reports.