Forbedre kundetilfredshed, salg og arbejdsstyrke engagement med Genesys AI
Implementering af kunstig intelligens (AI) er en af de vigtigste ting, du kan gøre for at give din virksomhed en konkurrencefordel i dag-og på lang sigt.
Mens mange virksomheder bruger AI i kundeserviceinteraktioner, strækker dens værdi sig over hele din organisation.
Tag AI videre med Genesys, hvor det er indbygget i alle områder af vores portefølje. Automatiser dine oplysninger, processer, indsigt og tendenser, og kombiner disse med kraften i dit menneskelige team for at maksimere resultaterne.
Foretag en indflydelse i dag i disse nøgleområder med Genesys:
Denne e -bog viser, hvordan Genesys -løsninger er forskellige, og måderne, som vores kunder bruger disse løsninger til at opnå resultater.
Læs mere
Ved at indsende denne formular accepterer du Genesys kontakte dig med marketingrelaterede e-mails eller telefonisk. Du kan til enhver tid afmelde dig. Genesyswebsteder og kommunikation er underlagt deres fortrolighedserklæring.
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af voresBekendtgørelse om beskyttelse af personlige oplysninger. Hvis du har yderligere spørgsmål, så send en e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Flere ressourcer fra Genesys
Undersøgelse viser, at detailhandlere ignore...
Forskellen mellem den tætte hastighed af mursten og mørtelbutikker (30%) og online butikker (3%) opfordrer detailhandlere til at gøre alt, hvad ...
De amerikanske kundeoplevelsesbeslutningstage...
US Customer Experience Beslutningsproducenters guide er en vigtig årsrapport, der studerer CX-strategien, præstationer, drift og teknologi-aspekt...
Løs dit callcenters sæsonbestemte kapacitet...
Sæsonbestemte bølger i kapacitet, selvom det er vanskeligt, er par for kurset for de fleste virksomheder. Og selvom der ikke er nogen måde at st...