ServiceNow

Videnbogen - driftsekspertise
Kunder og medarbejdere kræver nu, at virksomheder gør deres operationer mere ansvarlige, effektive...

Gør medarbejderne lykkeligere, mere produktive og beroligede
Virksomheder har et ansvar for at holde medarbejderne sikre og vedligeholde sikre, funktionelle arbejdsområder,...

Skaberen arbejdsgange referencevejledning
En rundvisning i nøglefunktioner og funktionalitet på den nu platform. Brug af den nu platform til...

Menneskeligt potentiale: ulåst
Find løsninger på de problemer, der betyder noget for dig, CHRO. Håndtering af risiko, øget indtægt,...

3 trin til transformation af sikkerhedsoperationer
Med cyberovertrædelser, der er stadig stigende i omkostninger og hyppighed, skal du opbygge mere effektive,...

IDC Research: Evolution of the Service Experience
Hvordan kan serviceorganisationer og diskret fremstilling af det nye indtægtsstrømme og sikre, at kvaliteten...

Kundeoplevelse: Bedste praksis til at forbinde kundeservicesressourcer
At levere god kundeoplevelse - og løse problemer, før kunderne endda ved, at der er et problem - går...

Skabe afgørende tillid
Lær den uventede magt ved at forbinde operationer på tværs af virksomheden for at beslaglægge opadrettet...

Forståelse af udvikling med lav kode og borger
Hastighed og smidighed har aldrig været mere kritisk for organisationer. Hvorfor? Fordi der er et konstant...

Ledelsesudviklingsrapport: Global App Development Roadmap 2022-2025
Digitale ledere er nødt til at holde trit, da nye teknologier er vedtaget på tværs af virksomheden,...
Sign up for IT Tech Publish Hub
As a subscriber you will receive alerts and free access to our constantly updated library of white papers, analyst reports, case studies, web seminars and solution reports.