EfterhÃ¥nden som data bliver mere allestedsnærværende, komplekse og værdifulde, gør CXOS datastyring og muligheden for at nÃ¥ datadrevne forretningsbeslutninger pÃ¥ topniveau strategiske prioriteter. Den pandemiske drevne udvidelse af den digitale…
Resultaterne i denne store formatundersøgelse styrker eksisterende statistikker og spejler i visse tilfælde faktisk data om tidligere Ã¥r-pÃ¥ trods af virksomheder, der beskæftiger sig med en global pandemi og de…
Tam stigende SIEM -omkostninger og kompleksitet
Bekymrer du dig for, at din SIEM falder bagefter pÃ¥ effektiv hÃ¥ndtering af skyudfordringer? Den store mængde SIEM-information gobler op for teknisk tid, der bruges…
Enterprise -datacentre kan aldrig ændre sig i denne ene respekt: ​​De vil altid bestÃ¥ af hardware- og softwareløsninger. Hvad der dog er klar til at ændre sig, er, hvordan virksomheder…
Den covid-19 pandemi sætter organisatorisk ændring i hyperdrive. Virksomheder blev tvunget til at flytte til arbejde hjemmefra eller hybrid arbejdsmodeller, som ændrede hele strømmen af ​​arbejdet, da det blev afhængigt…
Da weboplevelser er blevet rigere og mere mÃ¥lrettet gennem Ã¥rene, har der været et vedvarende hul, der bare ikke er blevet fyldt - nemlig evnen til at tale direkte med…
Da pandemien tvang en tilsyneladende overnatningsudvandring fra personligt til online, blev forbrugere og virksomheder presset fem Ã¥r fremad i digital adoption. Denne vejledning vil udforske dagens nye kundeoplevelses virkelighed, hvordan…
VideregÃ¥ende uddannelsesplads er stadig mere højteknologisk, især i akademiske og læringsrum, med allestedsnærværende adgang til tablet og mobilteknologi og software til læringsstyringssystemer. Men digital transformation pÃ¥ campusser har endnu ikke…
Virkningerne af pandemien har i høj grad accelereret tempoet i ændring i kontaktcentre, og der er ingen tilbage til, hvordan tingene var. Frataget muligheden for at besøge fysiske butikker og…
Kunder har omfavnet teknologi til at styre alle aspekter af dagligdagen og udsætte en digital forstyrrelse, der for evigt ændrede, hvordan virksomheder interagerer med dem. Ikke kun ønsker kunder, at…
I en hurtigt skiftende moderne verden sætter videregÃ¥ende uddannelsesinstitutioner en ære i værdier og visioner, der repræsenterer Ã¥rtier, hvis ikke Ã¥rhundreder, af langvarig tradition. For bedre at forstÃ¥, hvordan institutioner…
Accelererende forretningsændring begynder med korrekt styring af en organisations data. Med Oracle's datastyringsplatform opnÃ¥r organisationer frihed fra forretningsbegrænsninger, tidskrævende manuel administration, menneskelig fejl og ineffektive datasiloer, der øger de samlede…